iyi bir ev hanımının rehberi

1955 yılına ait bir mecmuadan alıntıdır 😛  iyi ev hanımı * yemeğini hazır edin, eve geldiğini yemeği hazır görmeli ki onu düşündüğünüzü bilmeli (peh)

*eşiniz eve gelmeden makyajınızı hazırlayın, onun karşısına güzel çıkın (o karşımıza yakışıklı çıksın bana ne)

 *azıcık cilveli olun (ha?)

*o gelmeden evi temizleyin (tabi ya, nasıl unuttum)

*onu görünce mutlu olun , onu mutlu etmenin yollarını arayın 😛 ….

*iyi bir eş yerini bilir (mutfak dimi, biliyoz biliyoz heh ) yahu o zamanlarda acaba bunu okuyup gaza gelen hanımlar var mıydı?  “hemen kocama olan görevlerimi yapmalıyım, evet evet..” 

Reklamlar

~ tarafından shanru Ekim 9, 2006.

7 Yanıt to “iyi bir ev hanımının rehberi”

  1. taaaaaaa 1955 yıllarından bahsediosunki zaten bilinen şudur o zamanlar ataerkil aile düzeni vardı. şu an bile bazı aileler ataerkil yaşıyorlar. bi de yazıya baktığında gerçekten tek taraflı olmuş. bizim zamanımıza göre haksızlık denir. ama üzerinden kocamaaaaaaaannn bi 52 yıl geçmiş. (yaklaşık) bi de bunu şimdiler için düşünmek lazım. sanırım ortak olacak çok şey bulunur 🙂

  2. eet şimdikiler de aynı ppeh

  3. ya ben de aynı durumdayım, ben evde yapmasam bizimkisinin yapacağı yok, mecburiyetten yani,aç kalmamak için 😛

  4. bi şarkı vardı yaf şöyle ” kendin ettin kendin buldunn” 😛 valla bırak öğrensin iş tutmayı

  5. öhhöö ööhöööööö 😀

  6. ya will görüyon değil mi? ama sen üstüne alınma, sen iyi yemek yapıyomuşsun 😛

  7. erkeklerde bir garip yani:S
    madem evini temizlicek,yemek yapacak,sana BAKACAK birini arıyorsun o zaman neden hizmetçilerle evlenmiyorsun ki:S
    he o zaman olmaz ki zevkli olmaz:P
    evliliğin zevki tilkinin(kocanın yani) dönüp dolaşacak bir dükkanı olmasıymış(hmmm)
    mal bunlar ya tövbe tövbe…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: