bunu istiyoruuum

~ tarafından shanru Ekim 15, 2006.

10 Yanıt to “bunu istiyoruuum”

  1. bulursan bana da alsana 😛

  2. yok sana, sen git kocana yemek yap 😀

  3. sus kızım 🙂 seni de görürüz bigün evlenince

  4. önce ben istiom yaaaaaa mızık mızık mızık mızık

  5. sen sus will 😀 önce büyükler 😛

  6. ya ama yaaaaa 🙂

  7. iyi iyi önce sana, sen hevesini al sonra bana 😀 ok?

  8. waooww diyorum kalakalıyorum, ne harika bişey
    eee teknoloji azizimmm 🙂

  9. çok vaktim olmaz zaten benim uğraşmaya.. vazgeçtim sen al arada gelir göz atarım ben 🙂

  10. benı unutmayın

Bir Cevap Yazın

 
