yuh demek istiyorum

güney sibirya’da genç bir çiftçi köylerinde kız kalmadığı için, Putin’den ineklerle evlenmesine izin vermesini istemiş. Arkadaş diyoki ” köyümüzdeki kızların hepsi şehre gitti. Evlencek kız yok. Çözüm sizde,hayvanları çok seviyorum, neden Hollanda’daki gibi evcil hayvanlarla evlenmeye izin veren bi yasa çıkartmıyorsunuz?” demiş. ilginç değil mi?

http://www.mosnews.com/news/2006/07/10/marrycow.shtml

Reklamlar

~ tarafından shanru Ekim 15, 2006.

8 Yanıt to “yuh demek istiyorum”

  1. bu haberi görmüştüm, baya oldu, o zamanda okuyunca aynı tepkiyi vermiştim “YUH”

  2. yuh eksik kalır aslında ya dur bakalım terbiyesizlik olmasın.. 🙂

  3. ehu 🙂 cok komik ya bu.. sabah sabah acti beni..

  4. pek enteresan, fena olmazdı hani. piyasada adam gibi adam kalmayınca hayvanlarına merhametine sığınmak daha mı akıllıca olurdu acep :)) kimbilir…

  5. asıl ilginci hollanda da zaten hayvanlarla evlenmeye izin verilmiş olması. hollandalıların zaten yeni türler yaratma konusundaki çabaları takdir-e şayan. ne denilebilir ki…

  6. çocukları heralde iki toynaklı kuyruklu kocaman burnu ve dili olan beyaz-siyah benekli bişe olurdu 😀 bi de ejderhayla falan evlendiklerini düşünsenize ahaha 😀

  7. 😀

  8. Oyundaki adım Animallover ama benim bu işlerle bi alakam yok!! walla yok 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: