stewie (family guy)

-loooouis lois lois lois lois lois mom mom mom mommy mommy mommy mama mama mama maa maa maa maaa mom mom mom mom mommy mommy mama mama mama
-what!??

-hi. 😀

~ tarafından shanru Ocak 18, 2007.

8 Yanıt to “stewie (family guy)”

  1. lois what! derken boğucak sandım
    hi! hihihihi.. (:

  2. piaha ((:
    bayıldım ya ..
    var işte böyle haytalar ciddden var (:

  3. Daha önce de izlemiştim bunu ama her defasında tekrar tekrar izleyip yıkılıyorum, kopuyorum resmen. Bu Stewie tam bir felakettttt 🙂

  4. güne başlarken izlemek süper oluyor, harika başlıyorum 😀

  5. yaa hastayım bu stewie veledine tam bi piskopat

  6. canimcim nerelerdesin yeni bir post yazsan artik diyorum sevimli cimcime 🙂

  7. Nice blog!

  8. ya bu hasta ruhlu çocuğa bayılıyorum ya!:D
    aksanı süper kim seslendiriyorsa artık

Bir Cevap Yazın

