… ve ben

çizgim

~ tarafından shanru Haziran 18, 2007.

8 Yanıt to “… ve ben”

  1. sen mi cizdin bu cici kizi? 🙂 cok guzel birsey sanirim cizebilmek.. hayatta en cok istedigim seylerden biri ama cöp adam dahi cizemem..
    ellerine saglik cok guzel olmus..

  2. ben çizdiim ^^ ben 2 yaşımdan beri çiziyorum, 2 yaşındayken bile çöp adam çizmiyomuşum 😛

  3. e bravo ne diyeyim.. stilist olma yolunda mi ilerliyorsun yoksa kendini adadigin baska birsey var mi meslek gruplarinda?

  4. stilistlikle alakam yok 🙂 ama ressam? düşünebilirim

  5. Dusunebılırmısın? Sanırım ole bir hakkın yok,cunku cokdan sen zaten bir sanatkar olmusun.Sanat duygulara hıtap edıyorsa ve beyınden cok kalbe bişeyler anlatıyorsa,benım kalbım bı roman dınliyor sayende.
    Ama su var… kendını cızmeye calıştıysan,bence bı daha calısma cunku o kadar buyuk bır sanatsal beceri sergilemek icin erken 🙂

  6. ahah 😀

  7. oha ya:D
    çok güzel hayran kaldım
    sen çok japon çizgi filmi izliyorsun herhallde:D:D:D

  8. animelere hayranım, arada tekniğim o taraflara kayıyor 😀

Bir Cevap Yazın

 
