Aşktan çok çektim

Geçen gün uyurken bi baktım, pencereden bi böcek girmeye çalışıyo, kovaladım kovaladım gitmiyo. Yakaladım kanatlarından, bi de baktım Aşk perisi…

eros

Minicik boyuna bakmadan gelmiş o oklarını bana saplamak için evime girmeye çalışıyo. Dedim ufaklık, senin yüzünden başıma gelmeyen kalmadı. Git istemiyorum seni de aşklarını da. Ne halin varsa gör. Ama dinlemedi. Bende ondan intikam almaya karar verdim. Araştırdım gugıldan en etkili işkenceleri. Ama bi de size sorayım dedim, ben bu cıbıl Eros’tan nasıl intikam alayım?

  • kanatlarını kopartıp atayım mı?
  • dersini yüzüp tuzlu suya mı atayım?

ya siz bakın şurdam çin işkencelerine, bana bişey söyleyin, valla tam işkence günümdeyim XD

çin işkenceleri

~ tarafından shanru Haziran 26, 2007.

9 Yanıt to “Aşktan çok çektim”

  1. üstüne saç spreyi sık. yapışsın kanatları birbirine. sonra bi çakmak yak.
    ooh mis.
    en kötü ölüm yanarak ölmekmiş:]

  2. yavaş yavaş ölsün başka bişey istemem, anlasın çektiklerimi >:)

  3. yok o zaman şey yap.
    önce bacaklarını kopart.
    sonra böyle biraz kafasıyla oyna.
    iğne batır..
    aklıma mikitu ile ilgili yazdıklarım geldi.
    mikitu bir sinek:))
    bulursam koyayım bloguma:))
    hahahehahe zavallı mikitu.

  4. Seni Sevmiyorum demen yeterli, ne yaparsan yap bundan büyük acı veremezsin ona.

  5. yani şöyle demen lazım shanru:
    vızzbızzz cızzztt brrr.

  6. şöyle desem ? yaşasın kötülük >:))

  7. Eros kımıne ok atarken kımınede tas atıyor galıba.kımın minik oklarıyla hafifce zehırlerken kımıne direk asktan bayıltıyor.Yani bence bırak oklasın taslamadıgı surece sorun yok…Taslarsa bana sorabılırsın yardımcı olurum…

  8. bana hep taş attı >.

  9. beni gelde oklardı ama son seferınde bi buyuk kaya parcasıda ben yedım.Ama tavsıye ederım ii kafa yapıyor 🙂

Bir Cevap Yazın

 
