erkek arkadaş yastığı

az önce zamazingoda dolanırken şuna denk geldim, sevgilisi olmayanlara süper bişey öneriyorlar :S erkek arkadaş yastığı…yaa bende istiyorum ama

TIKLA

~ tarafından shanru Haziran 29, 2007.

8 Yanıt to “erkek arkadaş yastığı”

  1. erosa iskence edersen olacagi buydu iste.. kaldin mi simdi kus tuyu yastiklara?
    gerci killi yünlü erkek gogsunden daha iyi gibi gorunuyor..

  2. eros işkenceyi hak etmişti ama ben napiim 🙂
    hem ben erkek yerine bu yastıkları tercih ederim, sonra ah kolum uyuştu diye mızmızlanmazlar

  3. oha her kadına hayatının bir döneminde lazım bundan. onların şişme kadını var bizim yastığımız:]]

  4. sisme kadin mi hohahaha :)) bak bu aklima gelmemisti.. haklisin.. ama olsun ya mizmizda olsa hem erkekle yastik bir olur mu kusum yaa 🙂

  5. bende bi yastığımmm !

  6. şöle bi durum var, bu yastıkların koltuk altı kokmicak :S iğrencim 😛

  7. her gece sevişelim derdi de yok. tek derdi uyumak. o da ben isteyince. oooh.

  8. Yastıklar sarılabılıyormu yoksa yastıga bız mı sarılacagız?

Bir Cevap Yazın

 
