dilimde

Cardigans’ın Nina’sı burda daha nolsun

~ tarafından shanru Temmuz 2, 2007.

8 Yanıt to “dilimde”

  1. Hah Shanru özüne dönmüş:)) Hemen bi yorum yapayım şuraya:)))
    Nina

  2. zoraki dönüş anacım, herşey birbirinin içine girmişti :S

  3. shanru ben izmire gidiyorum balığıma sen bakar mısın:))

  4. benim balıklarla ilgili kötü bi geçmişim var…
    küçükken balığımı yanlışlıkla haşladım >.

  5. Benim gibi oda sazandı galiba 🙂 haşladığın balığın yani 🙂

  6. ne demek bu şimdi 🙂 bi msj mı var bu sarkıda 🙂 altında bişey arıyor olmak bize düşer mi bide 😛

  7. >.

  8. evimizin pet tarihini okumuşsundur shanru:] hayvanlar alemi anketlerinde A.B.D. gibiyim ben. :/ ama ambulans (balık) 3 aydır yaşıyor. ulubatlı hasan gibi direniyor heyt beee=). bazen sudan çıkarıyorum ki değerini anlasın suyun:]şimdi tatildeyim arkadaşımda gerçi..kavanozun dibinde mutlu mutlu yaşıyormuş. huzur indi hayvana pek tabii.

Bir Cevap Yazın

 
