-hayvan hakları-

maybe balıklarıma bakar mısın diyince, küçükken yaptığım mini mini bi kaza geldi… Kıştı, soğuktu, ne düşünceliymişim ki, balığım üşümesin die akvaryumuna sıcak su koydum. nerden bilirdim ki hayvancağızın çırpınarak öleceğini 😥

ama ben hayvanlar konusunda kardeşimi geçemem sanırım 🙂 çok sevdiğim kaplumbağamın ölümünden sorumlu, zavallıcık halbuki evin içinde bi tur atıyodu sadece ^^ sonra bi de muhabbet kuşları faciası var, 2 muhabbet kuşum da kardeşimin ellerinde (pardon ayaklarında) vefat ettiler ezilerek. bi de zavallı sokak kedisi. kardeşimin ürkütmeleriyle sokağa fırlayarak ezilmişti :S

hayvanlardan bahsederken karıncaları unutmamak lazım. küçükken kuzeni kışkırtarak karınca yemesini sağlamıştım ^^

ama hep onlar çekmedi bizden, arada sırada biz de çektik…

köydeki horoz tarafından az tartaklanmadım hani.. sonra kardeşim de tarlalar arasında dev bi köpek tarafından kovalanmıştı ^^

aah anılar ^^ horozun gagaladığı yer zonkladı 😛

~ tarafından shanru Temmuz 6, 2007.

Bir Cevap Yazın

 
