-yaklaşmayın ısırırım-

benim böyle arada insanları ısırasım geliyo. bazen kendimden şüphe ediyorum, acaba vampir miyim die, ama ısırdığım yerler genelde kollar olduğu için , yok diyorum.

küçükken köyde bi kavgamızda kuzenle tartışıyoduk. kuzen hışımla parmağını bana doğru sallıyordu. ben o kızgınlıkla parmağını tutup bi güzel ısırmıştım. ^^ pişman değilim

~ tarafından shanru Temmuz 6, 2007.

5 Yanıt to “-yaklaşmayın ısırırım-”

  1. Bu kuzen kışkırtarak karınca yedirdiğin mi yoksa?

  2. ısırılmak istiyoruz belki ^^

  3. o kuzen evet, hatta karıncalarla yetinmeyip toprak bile yemişti >:)

  4. bence vampir olabilirsin
    teman çok uygun ho ho
    bende bazen bütün insanlığı katletmek istiyorum,ama ama acı çektirerek böyle hıhh!
    bazende seviyorum
    insanlar hakkında karışık duygulara sahibim neyse:D

  5. ben yeni nesil vampirlerdenim o zaman 😀

Bir Cevap Yazın

 
