beklentiler

hayattan çok şey beklediğimi farkettim…bazı şeylerin bu kadar üstüne düşmemeliyim…değişmeyecek sonuçta hiçbişey, neden ısrar ediyorsam…hayatı akışına bırakıp, yaşanması gerekeni yaşamalıyım…belki olması gerekenler ilerde yaşayacaklarımın içinde gizli…

~ tarafından shanru Temmuz 13, 2007.

5 Yanıt to “beklentiler”

  1. illa kötü bişiler olmak zorunda mı severken,kuralı mı bunalar aşkın?

  2. sanırım evet

  3. şu günlerde secret’ı okuyorum.. beklenti iyidir sanki. çekim yasası öyle diyor.:)) hayal edebildiğin herşeyi elde edebilirsin shan. bu doğru. sadece inanarak. bekleme. hayal et! yani.çeşme çok sıcak. ve ben bu sıcağa rağmen hasta olabildim. anjin çok marjin(al) bir bir hastalık ismi değil mi. hastalığımın bile adı marjinal ya. ben artık ne yapayım? istanbula dönüyorum on dokuzunda. yorumlarıma o zaman dvam ediciiim. öpüyorum ru’larından.(:

  4. balığın seni çok özledi, biz de özledik seni :*

  5. Bak aslında bu iyi bir şey yani insanın beklentisinin olması…
    İnsanın hayattan bir beklentisi olmadığı an onu yaşama bağlayacak hiç bir şey kalmıyor.
    Ve birde sloganı söyleyelim:D
    ”anı yaşa mutlu ol”
    yarını düşünme zaten yarın onları bizzat yaşayıp göreceksin sen bulunduğun anı değerlendir;)

Bir Cevap Yazın

 
