çok mes’udum

Bu resmi görünce aklıma hemen bi forumda okuyup gülmekten yerlere yattığım bu dua geldi. Evde kalmış kız duası 😛

Allahım lütfen bana;
Deniz kadar etkileyici bakışları olan ve yakışıklı (Aliye),
Ferit kadar kibar ve olgun (Bir Dilim Aşk),
Selim kadar zeki ve zengin (Bir istanbul Masalı),
Baran kadar karizmatik (Haziran Gecesi),
Cem kadar sadık ve eğlenceli (Avrupa Yakası),
Polat kadar güçlü (Kurtlar Vadisi)
Mithat kadar becerikli (Sahra) ve
Niko kadar fedakar ve kararlı (Yabancı Damat)
biriyle tanışma firsatı ver.
Ver de, evdekini kapıya koyabilmek için yeterince cesaretim olsun.
Yoksa televizyon karşısında ihtiyarlamaya devam edeceğim!

Elhamdulillah eriynen,
Yakışıklılar sürüynen,
Hergün başka biriynen,
Nasip eyle yarabbi…

~ tarafından shanru Temmuz 28, 2007.

9 Yanıt to “çok mes’udum”

  1. e artık buna da kaldıysak sçtık:)))

  2. ne demek bu ya simdi 🙂 ne demek yakısklılar suruynen 🙂

  3. ahah bitanem sen bakma, valla alakam yok 😛

  4. mucuk 🙂

  5. duaya atfen ; allahım bu zihniyette bir mahluktan uzak tut yarabbi aminn..tü tü tü

  6. Allahim…
    Karimi her turlu tehlikeden koru,
    gerekirse ben tehlikeye atlayayim.
    Onu hic yorma,gerekirse ben yorulayim
    O calismasin,ben calisayim
    O hasta olmasin,ben olayim…
    Allahim o aldatmasin,ben aldatayim
    Benim guzel karim dul kalmasin,ben kalayim…

    Elhamdurusu ile
    Kizlar surusu ile
    Sabah birisi ile

    Aksam yenisi ile…

  7. ahah sen dul kal 😛

  8. harika, harikulade

  9. Çok güzel bir duaymış bu, gece gece güldürdün beni 😀

Bir Cevap Yazın

 
