yokluk

erkeklerin ve kadınların birbirini sadece et parçası olarak görmesi ne acı…

ekliyorum, insanların birbirine bu kadar öfkeli olması, hele tanımadan, daha acı… 

~ tarafından shanru Ağustos 8, 2007.

7 Yanıt to “yokluk”

  1. kesinlikle oyle…

  2. ne olarak görmeleri icap ederdi. bence onu da söylemelisin.

  3. Ben kadınları ayrıca hizmetçi, sekreter, ahçı olarakta görüyorum

  4. Selam;

    İlgili bir yazı

    Kuran’ın dininde “kadın” ve uydurulan dinde “kadın”

  5. ne olarak gördükleri o kişileri ilgilendirir. ben sadece bu durumun benim için hissettirdiğini söylüyorum. isterseniz katılmazsınız. ben kimseye nasıl düşünmesi gerektiğini söylemem herhalde. erkeklerin de kadınların da karşındakinin yeri geldiğinde duyguları olan bir varlık olduğunu unutup o kişiyi sadece cinsel amaçlı görmesi içimi yakıyor, o kadar. ayrıca bu kadar cinsiyet ayrımcısı olmayın be, sırf ego tatmini, birilerini ezip geçmek için ne şekillere giriyor insanlar. aman bu yazdıklarımı da birileri üstüne alınmasın <.<

  6. ne demiş maybe bir asır önce :

    “yatağın altına bıçağı sakladı.
    kocası eve geldi, seviştiler.
    artık birer et parçasıydılar.
    toplumun tam da onlardan istediği gibi.

    ve kadın, bıçağı yatağın altından çıkardı,kocasından on santim kısalttı.””

  7. bence erkekler için geçerli bu
    dünyada tecavüzleri kadınlar mı yapıyo erkekler mi?

Bir Cevap Yazın

 
